Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Βέλλης Φραγκίσκος

Ξεκίνησα να οργώνω την πόλη με ποδήλατο το 1984. Σταμάτησα το 1990. Ξανάρχισα μετά από 18 περίπου χρόνια! Πέρσι (Μάιο 2008) ανακάλυψα - λίγες μέρες πριν γίνει - το Biking Initiative του 2008. Όμως δεν ήμουν έτοιμος (ούτε από εξοπλισμό, αλλά ούτε κι από φυσική κατάσταση) να συμμετέχω. Έδωσα υπόσχεση στον εαυτό μου ότι το 2009 θα είμαι παρών στην αντίστοιχη πρωτοβουλία! Και να ' μαι!

Από τον Ιανουάριο του 2009, κάνω μεγάλες αποστάσεις στο δρόμο και στις 11 Απριλίου πέτυχα τον πρώτο μου μεγάλο στόχο. Τερμάτισα το πρώτο μου brevet (200 χλμ. ποδηλασίας, χωρίς εξωτερική βοήθεια, με μέγιστο όριο τερματισμού τις 13 1/2 περίπου ώρες). Χρειάστηκα 11 1/2 από αυτές (τις ώρες), αλλά τα κατάφερα και είμαι περήφανος γι ' αυτό! Ο επόμενος μεγάλος στόχος μου είναι το ταξίδι Μιλάνο - Ντίσελντορφ.

Κάνω ποδήλατο γιατί προσφέρει αερόβια άθληση σε υπαίθριο χώρο, αφήνει μια ανεπανάληπτη αίσθηση ελευθερίας, βοηθάει να αδειάζει το μυαλό από σκοτούρες και να γεμίζει με εικόνες. Συνδυάζοντας τον αθλητισμό, την υπέρβαση των ατομικών ορίων και τη φιλανθρωπική δράση, φιλοδοξώ να προσφέρω στα Παιδικά Χωριά SOS, να συγκεντρώσω εμπειρίες και να φέρω κι άλλους κοντά στην ποδηλασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου