Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Φωτεινοπούλου Χριστίνα

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Εγώ δρομέας είμαι, δρομέας ήμουνα και μάλλον δρομέας θα μείνω. Μια φορά όμως πριν από πολλά χρόνια (το 2005 ήταν θαρρώ) πήρα μέρος σε έναν multi αγώνα τον “Pindos Challenge”.

Αυτός συμπεριλάμβανε τρέξιμο βουνού, ποδήλατο και καγιάκ. Να σημειώσω ότι έβρεχε καταρρακτωδώς καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ότι χάθηκα δύο φορές, ότι μου επιτέθηκαν τα τσοπανόσκυλα από μία στάνη στη μέση του πουθενά και ότι τελικά βγήκα πρώτη γυναίκα στο ατομικό και πήρα και κύπελλο γιατί ήμουν η μόνη γυναίκα στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Από τότε λοιπόν μου έμεινε η γλύκα του ποδηλάτου, δεν είχα όμως την ευκαιρία να εξασκήσω το τεράστιο πηγαίο ταλέντο μου. Φέτος λοιπόν, όταν έμαθα ότι ποδηλάτες από όλο τον κόσμο θα κάνουν αυτό το εγχείρημα αποφάσισα ότι πρέπει και εγώ να συνεισφέρω και βέβαια να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου.

Ούσα όμως πρακτικά άσχετη από το ποδήλατο ζήτησα και έλαβα την πραγματικά ανεκτίμητη βοήθεια του περιοδικού mbike (έχω τη στήλη «Ιστορίες του δρόμου» στο αδερφάκι περιοδικό «Runner») καθώς και του προπονητή Βασίλη Κρομμύδα (www.coachingservices.gr) ο οποίος μου έφτιαξε ένα πρόγραμμα στα μέτρα μου.

Από τότε, που με χάνεις που με βρίσκεις ψάχνω δρόμους να προπονηθώ και αγώνες να βγω τελευταία. Άντε και εις ανώτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου