Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Γκιόκας Μάνος

Όλα άρχισαν πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν κάποια στιγμή αναπολούσα την ηρεμία και την ξεγνοιασιά των παιδικών μου χρόνων , τις ατελείωτες καλοκαιρινές διακοπές και τις σχεδόν καθημερινές ποδηλατικές μου βόλτες… Σχεδόν στα 40 μου !!,ως λάτρης της φύσης και γενικά όλων των δραστηριοτήτων που έχουν να κάνουν με βουνό και θάλασσα, αποφάσισα να ασχοληθώ με την ορεινή ποδηλασία..

Σήμερα μπορώ να πω ότι το mountain bike έχει εξελιχθεί ως βασικό χόμπι μου και αφιερώνω αρκετό από τον εναπομείναντα χρόνο μου για να το εξασκώ, λαμβάνοντας μέρος ακόμη και σε αγωνιστικές διοργανώσεις ερασιτεχνικού κυρίως χαρακτήρα.

Η ποδηλατοδρομία αποτελεί για μένα πρόκληση και είναι γεγονός ότι έχω ξεκινήσει προπονήσεις για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις της διαδρομής. Γεγονός είναι επίσης ότι αισθάνομαι υποχρέωση ως εκπρόσωπος της ελληνικής συμμετοχής ,απέναντι σε όσους στηρίξουν την προσπάθειά μας στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού χαρακτήρα της διοργάνωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου