Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Κιτσανέλης Δημήτρης


Πολύ πιθανόν να με βρείτε βραδυνές ώρες να ποδηλατώ μέσα στην πόλη ή ακόμα και να τρέχω στους δρόμους της, αλλά και στα γύρω βουνά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος στόχος, παρά μόνο η επιθυμία μου να είμαι συνέχεια σε αθλητική δράση εκτός γυμναστηρίων και κλειστών χώρων.

Ξεκίνησα με ένα κίτρινο –αγνώστου μάρκας- κουρσάκι αρχές δεκαετίας του 90 και συνέχισα με το αγαπημένο μου κόκκινο Peugeot τις ποδηλατικές εξορμήσεις σε προαστιακές αποστάσεις και, αργότερα, σε μικρά «ταξιδάκια» ως την Κόρινθο και τη Θήβα. Επειδή όμως οι αναζητήσεις μου με έφεραν κοντά στο βουνό και τη φύση και το Peugeot κουραζόταν να το έχω στον ώμο σε ορειβατικά μονοπάτια, αγόρασα και ένα mountain bike για να κάνω τη γνωριμία μου και με βουνίσιες διαδρομές.

Απασχολώ και τα δύο τακτικά (ένα καινούριο κουρσάκι πήρε τη θέση του παλιού), ενώ λαμβάνω μέρος σε κάθε αγώνα που διοργανώνεται με κέφι και θέληση για διασκέδαση.
Και βέβαια όταν μου γνωστοποιήθηκε η προσπάθεια του GBI για ποδηλασία στις Αλπεις για φιλανθρωπικό σκοπό δε χρειάστηκε και πολύ για να πάρουν τα μυαλά μου αέρα και ήδη να ετοιμάζομαι πυρετωδώς. Αυτή είναι μια προσπάθεια ζωής και είμαι συγκινημένος που θα αποτελέσω και εγώ κομμάτι της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου